Point of View ProTab 2XXL 10 inch / zwart / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Point of View ProTab 2XXL 10 inch / zwart / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RobertTabletOwner 19-03-2012

Voor het geld wat je ervoor betaald een heel leuk product.
Gevoeligheid van het capacitieve beeldscherm is ruim voldoende, ook de kijkhoek valt erg mee, waar deze alleen als je de bovenzijde van het scherm naar je toe kanteld een stuk slechter is te zien maar wie of wanneer doe je dat.?
Vanaf de zijkant en de onderzijde naar je toe halend is de kijkhoek redelijk tot goed te noemen.
Ook onder Android ICS (4.0) is de tablet nog redelijk snel.
Wordt ook standaard geleverd met twee oordopjes een lader en een HDMI kabel en een USB naar Micro USB kabeltje.
Enige minpunt wat ik tot nu toe heb ondervonden dat als je op de tablet iets zoekt in de Android Play market, die wel standaard op je Tablet zit, hij niets vind, download je daarentegen iets in die Play market dan doet hij dat gewoon wel goed.
Filmpjes speelt hij ook gewoon zonder te stotteren af evenals het scrollen in foto's.
Enige must is uitbreiding van het geheugen, wat kan d.m.v. een sd kaartje of een USB stick.
Deze Tablet beschikt over een Micro USB en een 2.0 USB poort. (host)
Uitvoer van de HDMI poort naar een HD scherm heb ik nog niet uitgetest.
In theorie zou deze HDMI 1.4 poort i.c.m. de Mali 400 videochip genoeg moeten zijn om 3D beelden over die poort te sturen naar je TV.
Uitermate geschikt voor mensen die, even op internet willen browsen, een filmpje kijken, door de vakantie foto's willen scrollen een spelletje spelen.
Uiteraard is deze Tablet geen Asus Transformer Samsung Tab of Apple Ipad 2 maar voor de prijs van 153 euro absoluut een aanrader.

berend1973 19-04-2012

Hoi, ik had ook het probleem dat niets op google play gevonden kon worden, maar ik heb de firmware ge-update en nu werkt het perfect!